Dünyanın en popüler MOBA türü strateji oyunu olan League of Legends oyununda, 1 Şubat 2022 Salı günü LOL 12.3 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 12.3 Güncelleme Notları ile bu yamada, önemli bir dövüşçü eşyası sisteminin güncellendiği, beceri düzeylerine ağırlık verildiği ve birden fazla şampiyonda zayıflatma çalışması yapıldığı belirtildi.
Aynı zamanda her yamada olduğu gibi League Of Legends 12.3 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonların gücünün ise azaltıldığı belirtildi.
Ayrıca League of Legends 12.3 Güncellemesi ile birlikte her yeni güncellemede olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Kristal Gül Akshan, Kristal Gül Janna ve Solmuş Gül Elise olduğu belirtildi. Oyuncular bu kostümleri 10 Şubat 2022 tarihi itibariyle kullanabilecektir.
Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %18 indirimli lol rp fiyat avantajı, hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Bu büyük indirim fırsatını sakın kaçırmayın!
Hemen %18 indirimli lol rp fiyat avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıkla! >> RP Satın Al
Tüm bunların yanı sıra her güncellemede olduğu gibi LOL 12.3 Güncellemesi ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.
Ahri
Şampiyon yenilendi. Taban nitelikleri ve tüm yetenekleri güncellendi.
Ahri son derece hareketli bir büyücü suikastçı olarak özgün bir kimliğe sahip ve bu kimlik aradan geçen yıllarda epey olumsuz şekilde değişti. Takım savaşlarında atılarak rakiplerin yüreğine korku salmak yerine, artık R'siyle heyecan verici bir hamle yaptıktan sonra, savaşın geri kalanında güvenli bir mesafeden E'siyle hedefleri kendine çekmeye mahkûm. Bu sorunun giderilmesi için pasifi, rakipleri alt ettiğinde kısmi bir ulti sıfırlaması sağlayacak şekilde yenilenmiştir. Böylece becerikli Ahri oyuncuları, avantajlı oldukları durumlardan faydalanarak tüm rakip takımı avlayabilecektir. Ayrıca tüm yeteneklerinin ödüllendirici hale getirilmesi adına hepsinin mana bedeli ve erken safhalardaki hasarı düzenlenmiştir. Bunları telafi etmek için ise anlık hasarı ve savunma nitelikleri biraz azaltılmıştır. Bu değişikliklerin Ahri'nin yakında gelecek Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi'nden bağımsız olduğunu belirtelim.
Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI 92 ⇒ 82
CAN 1-18. seviyelerde 526-2090 ⇒ 1-18. seviyelerde 500-1894
TABAN CAN YENİLENMESİ 5,5 ⇒ 2,5
ZIRH 1-18. seviyelerde 21-80,5 ⇒ 1-18. seviyelerde 18-77,5
Pasif - Öz Hırsızı
GÜNCELLENDİ-PARÇA PİNÇİK Minyonları biçmek ve canavarları kesmek Ahri'ye bir öz parçası kazandırır. Ahri 9 öz parçası topladıktan sonra onları tüketerek 40-120 (+%25 YG) Can iyileşir. Ahri bir rakip şampiyona hasar verdikten sonraki 3 saniye içinde onu alt ederse, özüyle ziyafet çekerek 80-200 (+%35 YG) Can iyileşir.
Q - Aldatan Küre
DEŞİP GEÇME BAŞINA HASAR 40/65/90/115/140 (+%35 YG) ⇒ 40/65/90/115/140 (+%40 YG)
MANA BEDELİ 65/70/75/80/85 ⇒ 60/70/80/90/100
W - Tilki Ateşi
HASAR 40/65/90/115/140 (+%30 YG) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%30 YG)
MANA BEDELİ 40 ⇒ 25
ALEV SÜRESİ 5 saniye ⇒ 2,5 saniye
İLAVE HAREKET HIZI SÜRESİ 1,5 saniye ⇒ 2 saniye
GÜNCELLENDİ-ISI GÜDÜMLÜ Atışların hedef belirleme ve son vuruş yapma mantığı güncellendi.
E - Ayartan Öpücük
HASAR 60/90/120/150/180 (+%40 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+%60 YG)
MANA BEDELİ 70 ⇒ 50
KALDIRILDI-KENDİNDEN GEÇMİŞ Ahri'nin yetenekleri artık Ayartan Öpücük'ten isabet alan rakip başına ilave hasar vermiyor.
R - Ruh Saldırısı
BAŞLANGIÇTAKİ SÜRE 10 saniye ⇒ 15 saniye
YENİ-RUHUNU TESLİM ET Ruh Saldırısı etkinken Öz Hırsızı'yla bir şampiyonun özünü tüketmek, Ruh Saldırısı'nın yeniden kullanım aralığını en fazla 10 saniye daha uzatır ve fazladan bir Ruh Saldırısı kullanımı daha kazandırır (biriken kullanımlar en fazla 3 olabilir).
Görsel ve Ses Efekti Güncellemeleri
PASİF - ÖZ HIRSIZI Tüm kostümlerin görsel ve ses efektleri güncellendi.
W - TİLKİ ATEŞİ Görsel efektler temizlendi ve atış hareketi iyileştirildi.
R - RUH SALDIRISI Görsel efektler temizlendi ve biriktirilen Ruh Saldırısı kullanımlarını gösteren yeni cephane göstergesi simgeleri eklendi.
Akshan
Pasifinin hasarı azaltıldı.
Akshan her konumda epey güçlü (özellikle de üst koridorda), bu yüzden pasifinin gücünü hedef alarak yakın dövüşçülere yönelik dürtme potansiyeli daha adil bir düzeye çekilmiştir.
Pasif - Kirli Dövüş
İKİNCİ ATIŞIN İPTALİ HALİNDE KAZANILAN İLAVE HAREKET HIZI 1-18. seviyelerde 35-75 ⇒ 1-18. seviyelerde 20-75
ÜÇ YÜKE ULAŞTIĞINDA VERİLEN İLAVE BÜYÜ HASARI 1-18. seviyelerde 20-175 ⇒ 1-18. seviyelerde 10-165
Amumu
Taban zırhı azaltıldı. E'nin pasifinin hasar azaltmasının artık her bir tetiklenme başına belli bir sınırı var. Amumu, bu sezon kullanabileceği bir sürü yeni eşya çıktığından beri ortalama düzeyde fazla güçlü. Sabit hasar azaltma etkisinin, Zeri gibi şampiyonlara karşı etkili olması gerekse de belli saldırıları veya yetenekleri tamamen etkisiz hale getirmesi biraz aşırıya kaçıyor (özellikle de her zaman etkin bir pasif olduğunu göz önünde bulundurursak). Bu yüzden E'si benzer yeteneklere uygun olacak şekilde düzenlenmiştir.
Taban nitelikler
ZIRH BÜYÜME ORANI 3,5 ⇒ 3
ZIRH 1-18. seviyelerde 30-89,5 ⇒ 1-18. seviyelerde 30-81
E - Sinir Krizi
AZAMİ PASİF HASAR AZALTMASI Her fiziksel hasar tetiklenmesi başına en fazla %100 ⇒ Her fiziksel hasar tetiklenmesi başına en fazla %50
Brand
Pasifi ve ultisine yaşam kalitesi değişiklikleri getirildi.
Brand'in pasifinin daha kolay anlaşılabilmesi için birkaç yaşam kalitesi değişikliği yapıldı ve aynı zamanda ultisinin sekme mekaniği iyileştirildi.
Pasif - Alev
GÜNCELLENDİ-BİR DE BURADAN YAK Rakibin katledildiğinde kazanılan mana iadesi artık Brand'in yeteneği alev almamış bir hedefe son vuruş yaptığında da gerçekleşiyor.
R - Volkan
GÜNCELLENDİ-KUNDAKÇI Volkan yeteneğinin ateş topu artık azami menzilden Brand'e geri sekmeden önce yakındaki rakiplere sekiyor. Volkan hâlâ menzile bakılmaksızın minyonlar veya canavarlardan önce rakip şampiyonlara sekiyor.
Caitlyn
Saldırı gücü büyüme oranı azaltıldı. Q'nun hasarı azaltıldı.
Caitlyn son zamanlarda profesyonel düzeyde çok sık yasaklanıyor. Bu durum, muhtemelen ileri safhalarda güçlenen birçok popüler nişancıyı saf dışı bırakma becerisinden kaynaklanıyor. Erken safhalardaki dürtme gücünü kısmak yerine, minyon dalgalarını kontrol etme potansiyeli ve güç artışı azaltılmıştır.
Taban nitelikler
SG BÜYÜME ORANI 3,8 ⇒ 3,4
SALDIRI GÜCÜ 1-18. seviyelerde 62-126,6 ⇒ 1-18. seviyelerde 62-119,8
Q - Piltover Silahı
İKİNCİL RAKİPLERE YÖNELİK HASAR %60 ⇒ %50
Giderilen Hatalar
Caitlyn ultisini kullanırken korkutulduysa, yeteneğin bekleme süresinin iade edilmesine yol açan hata giderilmiştir.
Corki
İlk Paket artık daha geç ortaya çıkıyor ve sonraki Paketlerin yenilenme süresi arttırıldı.
Corki profesyonel düzeye hükmediyor. Koridor aşamasını biraz daha riskli hale getiriyor ve çatışmaya ışık hızıyla geri dönmek için kullandığı ilk Paket'inin daha geç ortaya çıkmasını sağlanarak birinci ejder ve Vadi'nin Alameti'nin üstündeki etkisi azaltılmıştır. Ayrıca her ejder çıktığında Özel Teslimat yapamaması için Paketlerin yenilenme süresi de azaltılmıştır.
Pasif - Hextech Mühimmatı
İLK PAKET'İN ÇIKMA ZAMANI 8. dakika ⇒ 10. dakika
PAKETLERİN YENİLENME SÜRESİ 4 dakika ⇒ 5 dakika
LeBlanc
W'nun hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.
LeBlanc, özellikle de bir süredir popüler olduğu profesyonel düzeyde aşırı güçlü. İlk olarak geliştirilen yeteneği zayıflatılarak erken safhalardaki anlık hasarı ve minyon dalgası temizleme kabiliyeti azaltılmıştır.
W - Vurkaç
TABAN HASAR 75/115/155/195/235 ⇒ 75/110/145/180/215
Lillia
R'nin uyutma süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı.
Lillia'nın ilk seviyelerde daha tutarlı bir şekilde yetenekleriyle kombo yapabilmesi ve takım arkadaşlarına yardım edebilmesi için ninnisinin süresi biraz arttırılmıştır.
R - Mışıl Mışıl
UYUTMA SÜRESİ 1,5/2/2,5 saniye ⇒ 2/2,25/2,5 saniye
Nami
Pasifin ilk ilave hareket hızı arttırıldı ve artık belli bir süre boyunca azalarak kayboluyor. E'nin isabet halinde taban hasarı azaltıldı.
Dalgalar bir Nami düzenlemesi getiriyor! Artık pasifinin hareket hızı artışı daha kolay fark edilecek, yani artık efsuncu desteklerinizin kıymetini bilmeye başlayabilirsiniz. Bunun dışında Nami zaten epey güçlü durumda olduğu için bu küçük güçlendirme, E'sine getirilen küçük zayıflatmayla dengelenmiştir.
Pasif - Vahşi Dalgalar
GÜNCELLENDİ-İLAVE HAREKET HIZI 1,5 saniyeliğine 45 (+%20 YG) ⇒ 1,5 saniye içinde azalarak kaybolacak şekilde 90 (+%20 YG)
E - Dalga Çağıran'ın Hediyesi
İSABET HALİNDE HASAR (İSABET BAŞINA) 25/40/55/70/85 (+%20 YG) ⇒ 20/35/50/65/80 (+%20 YG)
Quinn
W'nun pasifinin saldırı hızı ilavesi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı. R'nin hasar oranı arttırıldı.
Quinn teknik olarak gayet iyi bir durumda olsa da son zamanlarda getirdiğimiz sistem değişikliklerinden ötürü tüm beceri düzeylerindeki etkililiği biraz düştü. Bu fırsattan yararlanılarak oynanışı daha tatmin edici hale getirilmiştir.
W - Keskin Duyular
İLAVE SALDIRI HIZI %20/30/40/50/60 ⇒ %28/36/44/52/60
R - Hava Saldırısı
OK YAĞMURU HASARI %40 SG ⇒ %70 SG
Senna
Pasifin Senna'nın biçtiği minyonlardan ve kestiği canavarlardan ruh çıkarma ihtimali azaltıldı.
Son yamada Senna'nın Q'suna getirilen güçlendirme, onu destek rolünde hedeflendiği gibi güçlendirmeyi başardı; fakat aynı zamanda nişancı rolündeki kazanma oranını aşırı yükseltti. Hedef nişancı Senna'yı zayıf hale getirmek değil, aksine iki rol arasındaki güç farkını azaltmaktır. Hesap makinelerinizi çıkartmadan önce söyleyelim, aşağı yukarı her 6 minyon dalgasında bir ruh kazanacak.
Pasif - Bağışlama
GÜNCELLENDİ-SERİ İŞLEM Senna'nın biçtiği minyonlardan ve kestiği küçük canavarlardan %10 ihtimalle ⇒ %2,7777 ihtimalle bir Sis Hayaleti çıkar (başka bir değişiklik yok)
Twisted Fate
Q'nun hasar oranı arttı, taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı. E'nin ilave saldırı hızı ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı.
Twisted Fate'in profesyonel düzeydeki eli, haritayı dolaşma gücü ve tutarlı kitle kontrolü etkileri sayesinde her zaman iyi. Yeteneklerinin taban nitelikleri azaltılmıştır. Böylece yüksek miktarda hasar vermek istiyorsa, sıradan işlevsel dizilimleri yerine daha fazla YG eşyası almak zorunda kalacaktır.
Q - Koz: Ölüm
BÜYÜ HASARI 60/105/150/195/240 (+%65 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%70 YG)
E - Şans Destesi
İLAVE SALDIRI HIZI %20/25/30/35/40 ⇒ %10/17,5/25/32,5/40
Zeri
Taban hareket hızı azaltıldı. Tam yüke ulaşmış normal saldırı hasarı azaltıldı. R'nin zincirleme yıldırım hasarı azaltıldı ve artık kritik vuruş yapabiliyor.
Zeri'nin Üçlü Kuvvet dizilimi, beklenenden çok daha güçlü çıktı ve oyuncular kritik vuruş dizilimi yerine bunu tercih etmeye başlayınca kazanma oranı bir anda arttı. Bu zayıflatmalarla kritik vuruş dizilimlerinden ziyade Üçlü Kuvvet dizilimleri hedef alınmıştır ama her ikisinin de bazı ortak noktaları olduğu için ultisini daha çarpıcı hale getirerek olası kasıtsız zayıflatmalar telafi edilmiştir.
Taban nitelikler
HAREKET HIZI 330 ⇒ 325
Normal saldırı
AZAMİ YÜKTEYKEN HEDEFİN AZAMİ CANINA BAĞLI OLARAK VERİLEN HASAR Seviyeye bağlı olarak %3-20 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %3-15
R - Yıldırım Patlaması
ZİNCİRLEME YILDIRIM BÜYÜ HASARI 10/20/30 (+%15 YG) ⇒ 10/15/20 (+%15 AP)
YENİ-STATİK ELEKTRİK Zincirleme yıldırım büyü hasarı artık kritik vuruş yapabiliyor.
Giderilen Hatalar
- Artık Zeri E - Kıvılcım Akımı yeteneğiyle Trundle'ın E - Buzdan Sütun yeteneğinin üstünden atlıyor ve Anivia'nın W - Buz Duvarı yeteneğinin üstünde kayıyor.
- Zeri mermiler hedefe isabet ederken arkasını dönmüşse, Q - Taramalı yeteneğinin Runaan'ın Kasırgası'nın isabet etkilerini tetiklememesine yol açan hata giderilmiştir.
- Zeri oyuna yeniden bağlandıktan sonra bazı görsel efektlerin düzgün oynatılmamasına yol açan hata giderilmiştir.
Fiora gibi daha atik, kırılgan dövüşçüler ve Darius gibi daha dayanıklı dövüşçüler arasındaki farkları belirginleştirmek için dövüşçü sisteminde bazı değişiklikler yapılmıştır. Eskiden çoğu eşya sağladıkları can sayesinde çoğu dövüşçü tarafından alınabiliyordu. Bu, yüksek candan faydalanan şampiyonları mutlu etse de daha kırılgan dövüşçüler bu genel eşyaları kullandıklarında zayıf yönlerini ortadan kaldırabiliyor ve hem yüksek hasar hem de yüksek hareketliliklerine rağmen dayanıklı olabiliyorlardı (bu da yan sınıflarının karakteristik özellikleriyle zıt düşüyordu).
Bu değişikliklerle ideal olarak her bir yan sınıfın kendilerine özel eşyaları olması istenmektedir. Son olarak bunun büyük bir değişiklik olduğu bilinmektedir. Durum yakından takip edilecek ve çok büyük ihtimalle ek değişiklikler yapılması gerekecektir.
İhtişamlı Dövüşçü Eşyaları
Hem yüksek can hem de birçok nitelik sunan bazı ihtişamlı dövüşçü eşyaları daha özgün ve saldırıya yönelik seçeneklere dönüştürülmüştür. Tüm dövüşçüler tank ve dayanıklı olmamalı ve böyle olması gerekenler de (ezergeçerler gibi) belli efsanevi eşyalara yönelmelidir.
Tek istisnamız Üçlü Kuvvet. Sağladığı canı arttırılıp biriken SG'si biraz azaltılarak diğer seçeneklere benzer hale getirilmiştir. Böylece belli bir ihtişamlı eşyayı seçmenizin (veya seçmemenizin) ana sebebi, sundukları can olmayacaktır. Bunun yerine her bir ihtişamlı eşya, kararlarınızı daha net ve adaletli bir şekilde yapmanızı sağlayacak özgün faydalara sahip olacaktır.
İlahsindiren
TARİF Pırıltı + Ağırkan + Alazcevher + 700 Altın ⇒ Pırıltı+ Caulfield'ın Savaş Çekici + Alazcevher + 700 Altın
CAN 400 ⇒ 300
SALDIRI GÜCÜ 35 ⇒ 40
İlahkatleden (Ornn'un Şaheser Eşyası)
CAN 550 ⇒ 450
SALDIRI GÜCÜ 55 ⇒ 60
Kaniçen
TARİF Demirdiş Kırbacı + Ağırkan + Alazcevher + 300 Altın ⇒ Demirdiş Kırbacı+ Caulfield'ın Savaş Çekici + Alazcevher + 300 Altın
CAN 450 ⇒ 300
SALDIRI GÜCÜ 45 ⇒ 55
Bitmez Açlık (Ornn'un Şaheser Eşyası)
CAN 600 ⇒ 450
SALDIRI GÜCÜ 60 ⇒ 70
Üçlü Kuvvet
CAN 200 ⇒ 300
GÜNCELLENDİ-ÜÇLÜ DARBE (ŞAMPİYONLARA VEYA YAPILARA YÖNELİK) Yük başına +%6 Taban SG, en fazla 5 defa olacak şekilde +%30 ⇒ Yük başına +%4 Taban SG, en fazla 5 defa olacak şekilde +%20 (Ebedi Kuvvet için de geçerli)
Ebedi Kuvvet (Ornn'un Şaheser Eşyası)
CAN 300 ⇒ 400
Efsanevi Dövüşçü Eşyaları ve Bileşen Eşyalar
Efsanevi dövüşçü eşyalarına yaklaşım benzer: bazı eşyaların sağladığı canı SG'ye dönüştürmek. Bir diğer büyük öncelik de Sterak'ın Güvencesi'nin tüm dövüşçüler için varsayılan seçenek olmasını engellemektir. Kırılgan dövüşçüler, artık diğer SG alımlarınız ve hayatta kalma araçlarıyla birlikte güçlenecek şekilde yenilenen Ölümün Dansı'nı daha çekici bulacaktır. Ayrıca eşyanın etkili olması için dövüşçülerin savaşlarda aktif bir rol üstlenmesi gerekmektedir. Bunun da kırılgan dövüşçülerin sistemsel hayatta kalma potansiyeli için önemli bir rol oynadığı düşünülmektedir.
Bunlara ek olarak kırılgan dövüşçüleri desteklemesi gereken ve kısmen güçsüz olan birkaç efsanevi eşyada da (Malmortius'un Ağzı ve Vahşi Hydra gibi) ayarlamaya gidilmiştir. Bu eşyalar, kırılgan dövüşçülerin onları diğer seçeneklere tercih etmesini sağlayacak kadar kuvvetli olmalıdır. Son olarak birkaç bileşen eşya güncellenerek çalışmalar tamamlanmıştır.
Ölümün Dansı
TOPLAM BEDEL 3100 Altın ⇒ 3300 Altın
GÜNCELLENDİ-SIK DİŞİNİ (PASİF) Azaltma etkileri sonrası alınan fiziksel hasarın %35'ini (menzilli şampiyonlar için %15'ini) biriktirir ⇒ Azaltma etkileri sonrası alınan her tür hasarın (gerçek hasar hariç) %30'unu (menzilli şampiyonlar için %10'unu) biriktirir ve bu hasar daha sonra 3 saniye boyunca gerçek hasar olarak alınır, artık kalkanların aldığı hasar için de geçerlidir.
GÜNCELLENDİ-KARŞI KOY (PASİF) Katletme veya asist halinde azami canın %15'ini yeniler ⇒ Hasar verdiğin bir şampiyon 3 saniye içinde katledilirse, ilave SG'nin %175'ine eşdeğer miktarda iyileşme sağlar (başka bir değişiklik yok)
Sterak'ın Güvencesi
SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 0
YENİ-YAKALAYAN PENÇELER (PASİF) Taban SG'nin %40'ını ilave SG olarak kazandırır.
KALDIRILDI-KAN ARZUSU (PASİF) Bir rakip şampiyona hasar verdikten veya ondan hasar aldıktan sonra azami canının belli bir kısmı 6 saniye içinde yenilenir.
GÜNCELLENDİ-CAN SİMİDİ (PASİF) Azami canını %30'un altına düşürecek miktarda hasar aldığında 4 saniyeliğine 100 (+ Kan Arzusu yükü başına azami canının [yakın dövüşçüler için %8'ine/menzilli şampiyonlar için %4,8'ine] eşdeğer miktarda) Hasar soğuran bir kalkan kazanırsın ⇒ 3,75 saniye içinde azalarak kaybolacak şekilde ilave canının %75'ine eşdeğer miktarda kalkan kazanırsın
Malmortius'un Ağzı
SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 55
YETENEK HIZI 15 ⇒ 20
KALKAN 200 (+%20 Azami Can) ⇒ 200 (+[yakın dövüşçüler için %225/menzilli şampiyonlar için %168,75] İlave SG)
GÜNCELLENDİ-CAN SİMİDİ (PASİF) Can Simidi etkinleştiğinde çatışma sonuna kadar (örn. son 3 saniye içinde hasar vermediğinde veya almadığında) %12 Mutlak Sömürü sağlar.
Mahvolmuş Kralın Kılıcı
TOPLAM BEDEL 3200 Altın ⇒ 3300 Altın
GÜNCELLENDİ-SİSİN AĞZI (PASİF) Normal saldırılar hedefin mevcut canının %10'una (menzilli şampiyonlar için %6) eşdeğer miktarda hasar verir ⇒ Hedefin mevcut canının %12'sine (menzilli şampiyonlar için %8) eşdeğer miktarda fiziksel hasar verir(başka bir değişiklik yok)
Kara Balta
CAN 450 ⇒ 350
SALDIRI GÜCÜ 40 ⇒ 45
YETENEK HIZI 25 ⇒ 30
Vahşi Hydra
SALDIRI GÜCÜ 65 ⇒ 70
Ocakbağlı Baltası
TOPLAM BEDEL 1100 Altın ⇒ 1000 Altın
BİRLEŞTİRME BEDELİ 450 Altın ⇒ 350 Altın
Sihiriçen
SALDIRI GÜCÜ 20 ⇒ 25
Turbo Kimyasal Tankı
LOL 12.2 Yaması'nda Turbo Kimyasal Tankı'na yapılan geçici değişikliklerle birlikte, eşyayı atılabilen şampiyonlara (Akali ve Irelia gibi) uygun hale getirilmeye çalışıldı ve bu sırada daha iyi çözümler arandı. Turbo Kimyasal Tankı'nın rakiplere "turbo hücumlar" yapmak yerine "tanklamaya" daha uygun olması için yük biriktirme mekaniklerinde bazı ayarlamalar yapılmıştır. Yani turbo kelimesine değil, tank kelimesine vurgu yapılmıştır. Bu değişiklikler Ornn'un şaheser eşyası Turbo Şarjlı Hexdeney için de geçerlidir.
GÜNCELLENDİ-YAKIT İKMALİ (PASİF) YÜKLERİ Şampiyonlara ve büyük canavarlara yönelik her hasar tetiklenmesi başına 5, kat edilen her 15 birim başına 1 yük kazanır ⇒ Şampiyonların ve canavarların sana yönelik her hasar tetiklenmesi başına 5, kat edilen her 25 birim başına 1 yük kazanır (atılmalar veya başka bir konumda belirmeler için hâlâ 10 yükle sınırlı).
GÜNCELLENDİ-YAKIT İKMALİ (PASİF) İLAVE HASARI 100 yüke ulaştıktan sonraki ilk normal saldırın yakındaki tüm rakiplere büyü hasarı verir, minyonlara %25, canavarlara %175 daha fazla hasar verir ⇒ minyonlara %30, canavarlara %200 daha fazla hasar verir.
* GÜNCELLENDİ-Hexgeçitler: Şampiyonlar artık hedef geçide anında ışınlanmak yerine, hem görsel hem de mekanik olarak hexgeçitlerin üstünden hareket edecektir. Yani aktif şampiyon yetenekleri (Kennen'in R - Yıldırım Yağmuru gibi), şampiyonla birlikte hareket edecek ve onun yolculuk göstergesinin etrafındaki bölgeye etkilerini uygulayacaktır.
* Kled'in W - Vahşet Sevdası yeteneğinin dördüncü saldırısının, yetenek bir normal saldırı sırasında öğrenilmişse ilave hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
* Runaan'ın Kasırgası'nın belli bir menzilden sonra Ezreal'ın Q - Gizemli Atış yeteneğiyle tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
* Tahsildar'la bir rakip şampiyonu katlettiğinde Samira'nın fazladan stil yükü kazanmamasına yol açan hata giderildi.
* Ayartma simgesinin şampiyonların güçlendirme/zayıflatma çubuğunda görünmemesine yol açan hata giderildi.
* Kled, Skaarl'dan indiğinde cesaret çubuğunun yanlış değerleri göstermesine yol açan hata giderildi.
Pencere görünümü modları değiştirildiğinde kaynak çubuklarının (enerji veya hiddet gibi) zaman zaman görsel olarak donmasına yol açan hata giderildi.
* Varus'un Q - Deşen Ok yeteneğinin iptal etme görsel efekti tüm kostümlerinde düzeltildi.
* R - Gölge Saldırısı yeteneğinin görsel efektleri oynatılırken Talon'un bıçaklarının kısa süreliğine kaybolmasına yol açan hata giderildi.
* Darius ve Amumu'nun temel kostümlerinin seslendirmeleri daha net olacak şekilde yeniden düzenlendi.
* Savaş Makinesi Skarner'ın ses efektleri, artık şampiyon E - Parçacık yeteneğini kullanarak Kristal Zehir'le işaretlediğinde ve Kristal Zehir'i tetikleyerek Kristal Yükü kazandığında doğru biçimde oynatılıyor.
* Oyun içi FPS sayacı güncellemesi, özelliğin daha akıcı olması için geri alındı.
* 5 oyunculu Sihirdar Vadisi lobilerinde oyuncuların birden fazla rol seçebilmesine yol açan hata giderildi.
* ESC tuşuna basıldığında oyun içi lobilerdeki rol seçicinin kapanmamasına yol açan hata giderildi.
Vel'Koz
Bu güncelleme Vel'Koz'un görsel efektlerinin Hiçlik temasını pekiştirecek ve isabet alanı göstergelerinin daha isabetli olmasını sağlayacaktır.
- Temel Vel'Koz Baştan aşağı yenilendi ve isabet alanı göstergeleri düzenlendi.
- Savaş Makinesi Vel'Koz Efektleri temizlendi.
- Işık Dalgası Vel'Koz Efektleri temizlendi ve yeni bir E göstergesi eklendi.
- Zebani Vel'Koz Ufak ayarlamalar yapıldı ve yeni bir E göstergesi eklendi.
- Kara Buz Vel'Koz Ufak ayarlamalar yapıldı ve yeni bir E göstergesi eklendi.
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak olan kostümler aşağıdaki gibidir;
Kristal Gül Akshan, Kristal Gül Janna, Solmuş Gül Elise
Yine bu kostümlere ait renk seçeneklerini oyunda görebilirsiniz.
2 Şubat 2022, ÇarşambaTüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.
Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.
Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.
Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.
Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.
Copyright © 2011-2025 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.
Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.