Son yılların popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 11 Mayıs 2021 Salı günü LOL 11.10 Yaması yayınlanmıştır. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.10 Güncellemesi ile oyunda sağlam bir güncelleme getirildiği, özellikle ormanda köklü değişikliklerin yapıldığı belirtildi. Bununla birlikte Sinsirella'nın bir tık zayıflatıldığı, yine aynı şekilde Sürat Coşkusu'nun da zayıflatıldığı, Cehennem Maskesi'nin güçlendirildiği, Kog'Maw'a ise görsel efekt güncellemesi getirildiği açıklandı.
Aynı zamanda League Of Legends 11.10 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonlarının gücünün ise azaltıldığı belirtildi.
Ayrıca bu yeni yama ile birlikte her yeni yamada olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Mistik Lucian, Mistik Tahm Kench, Mistik Xerath ve Mistik Camille olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin 13 Mayıs 2021 tarihi itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.
Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte ayrıca Mistik Lucian, Mistik Tahm Kench, Mistik Xerath ve Mistik Camille kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de yamanın çıkış tarihi olan 11 Mayıs 2021 tarihi itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.
Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Hemen %3 Bonus Bakiye avantajıyla League Of Legends RP satın almak için linke tıklayınız >> RP Satın Al
Tüm bunların yanı sıra her yamada olduğu gibi League of Legends 11.10 Yaması'nda da oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye, aşağıdaki "League of Legends(LOL) 11.10 Yama Notları ve Detayları" başlığı altından ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.
Bard
Pasifin taban hasarı azaltıldı.
Bard haritada dolaşabilme becerisi yüzünden yüksek beceri düzeylerinde fazla etkili. Ama bu normal. Bard'ın işi bu. Dolayısıyla haritada dolaşabilen bir destek olarak bu özgün gücünü korumak adına koridorda erken safhalardaki hasarı azaltılmıştır.
Pasif - Gezginin Çağrısı
TABAN HASAR 40 ⇒ 30
Darius
E'nin bekleme süresi arttırıldı.
Darius tüm beceri düzeylerinde rakiplerini kesip biçiyor. Seçkin düzeydeki yüksek kazanma oranı ve ortalama düzeydeki yüksek yasaklanma oranından dolayı Tut Çek'i daha az baskın hale getirerek rakiplerine daha fazla minyon biçme veya karşı saldırı yapma fırsatı sunulmuştur.
E - Tut Çek
BEKLEME SÜRESİ 24/21/18/15/12 saniye ⇒ 26/24/22/20/18 saniye
Galio
W'nun bekleme süresi artık sabitlendi, büyü hasarı kalkanı ise azaltıldı.
Galio seçkin düzeyde hem orta koridorda hem de destek rolünde yükselmeye devam ediyor. Bu sorunun en büyük kaynağı kalkanı. Yeteneği geliştirmeye öncelik verildiğinde Galio'nun dayanıklılığı oyun boyunca etkisini koruyor. Dolayısıyla kalkanının bekleme süresi ve güç artışı buna göre dengelenmiştir.
W - Durand Kalkanı
BEKLEME SÜRESİ 18/17,5/17/16,5/16 saniye ⇒ 18 saniye
BÜYÜ HASARI KALKANI Azami canın %8/11/14/17/20'si ⇒ Azami canın %8/9,75/11,5/13,25/15'i
Jinx
Taban zırhı azaltıldı. R'nin destansı canavarlara verdiği hasarın artık bir sınırı var.
LOL 11.9 Yamasında getirilen ve Jinx'in zayıflamasına yol açan hata giderilmesine rağmen kendisi hâlâ en gözde nişancılardan. Harita hedeflerini uzaktan yok edebilmesini sağlayan roketinin yanı sıra çoğu durumda güvenli bir seçenek. Onu erkenden durdurmak isteyen rakiplere karşı Jinx'i daha zayıf hale getirilmiş ve manyak güçlü ultisinin can sıkıcı yönü ortadan kaldırılmıştır.
Taban nitelikler
ZIRH 28 ⇒ 26
R - Manyak Güçlü Ölüm Roketi!
YENİDAHA KÜÇÜK ÖLÜM ROKETİ Destansı canavarlara verdiği infaz hasarı artık en fazla 1000 olabilir (alan etkili hasarı en fazla 800).
Katarina
Taban hareket hızı azaltıldı.
Katarina üst düzeyde dehşet saçıyor. Bu yüzden haritada dolaşma kabiliyetini yüksek beceri düzeylerindeki etkisinden dolayı zayıflatılmıştır.
Taban nitelikler
HAREKET HIZI 340 ⇒ 335
Kayle
Pasifin yetenek gücü hasar oranı ve ilave saldırı menzili arttırıldı. Muramana hatası giderildi.
Kayle tüm beceri düzeylerinde biraz fazla zayıf. Bu sebeple 16. seviyeye ulaştığında geçirdiği dönüşümü güçlendirilmiştir. Böylece rakiplerine havadan hasar yağdırabilecektir.
Pasif - İlahi Yükseliş
ALAZLI YG HASAR ORANI %20 ⇒ %25
ULU İLAVE SALDIRI MENZİLİ 50 (toplam 575) ⇒ 100 (toplam 625)
GİDERİLEN MURAMANA HATASI Kayle'ın alev dalgaları artık Muramana'nın Şok etkisini uyguluyor.
Kennen
W'nun azami yük ilave hasarı arttırılmıştır.
Bu ninjanın biraz daha kıvılcıma ihtiyacı var. Üst koridordaki akımı güçlendirilmiştir.
W - Elektrik Dalgası
AZAMİ YÜK İLAVE HASARI 10/20/30/40/50 (%20 YG) (%60/70/80/90/100 SG) ⇒ 20/30/40/50/60 (%25 YG) (%60/70/80/90/100 SG)
Lux
E'nin hasarı arttırılmıştır.
Lazer hanımımız orta koridorda ve destekte bir süredir düşük bir performans sergiliyor. Dolayısıyla hem orta koridordaki Lux oyuncularına hem de alt koridorda onu daha agresif oynayan destek Lux oyuncularına yardım etmek için minyon dalgası temizleme potansiyeli arttırılmıştır.
E - Işık Patlaması
HASAR 60/105/150/195/240 (+%60 YG) ⇒ 60/110/160/210/260 (+%65 YG)
Sejuani
E'nin hedef belirleme mekaniği güncellenmiştir.
Sejuani'nin saldıracağı hedefi daha iyi seçebilmesi için yeteneğin hedef belirleme mekaniği güncellenmiştir.
E - Yoğun Buz
HEDEF BELİRLEME Tüm hedefler için 250 Birim ⇒ Sırayla imlecin 50 Birim yakınındaki şampiyonlara, daha sonra imlecin 50 Birim yakınındaki şampiyonlar dışındaki hedeflere, imlecin 350 Birim yakınındaki şampiyonlara ve daha sonra 2500 Birim içinde imlece en yakın hedefe öncelik verir (bu yalnızca imlecin doğrudan altında bir hedef bulunmuyorsa geçerlidir).
Talon
Q'nun ilave saldırı gücü hasar oranı azaltıldı.
Talon seçkin düzeyde haritada dolaşma kabiliyetine sahip gözde orta koridor olarak müthiş bir performans sergiliyor. Koridorda rakibini alt ettikten sonra bir sonraki koridora geçip oradaki rakiplerini de lime lime edebiliyor. Doğrudan verdiği anlık hasarı biraz azaltarak ve her başarılı baskının ardından elde ettiği güç artışını bir miktar dizginleyerek kartopu etkisi zayıflatılmıştır.
Q - Noxus Diplomasisi
HASAR ORANI %110 İlave SG ⇒ %100 İlave SG
Thresh
Taban canı azaltıldı, can büyüme oranı ise arttırıldı.
Thresh'i LOL 11.8 Yaması'nda zincirleyerek kontrol altına almaya çalışılmıştı, fakat Gardiyan seçkin düzeyde rakiplerini esir almaya devam ediyor. Rakiplerinin tam güç saldırdığı durumlardaki zayıf yönlerini öne çıkarmak adına erken safhalardaki dayanıklılığı azaltılmıştır.
Taban nitelikler
CAN 561 ⇒ 530
CAN BÜYÜME ORANI 93 ⇒ 95
Yuumi
Q'nun taban hasarı ve güçlendirilmiş hasarı arttırıldı. W'nun takım arkadaşı simgesi hatası ise giderildi.
Alt koridorda Yuumi'nin haline köpekler bile güler; zira pisiciğimiz pasif oynanışından ötürü nişancı şampiyonlara yeterince destek olamıyor. Koridorda daha aktif olması adına, hasar vermek için kullandığı yeteneği güçlendirilmiştir. Böylece artık Q'suyla rakiplerinin kafasını okşamak yerine onlara pati atabilecek.
Q - Sinsi Atış
TABAN HASAR 40/70/100/130/160/190 ⇒ 50/80/110/140/170/200
GÜÇLENDİRİLMİŞ TABAN HASAR 45/85/125/165/205/245 ⇒ 60/100/140/180/220/260
W - Sen ve Ben!
GİDERİLEN TAKIM ARKADAŞI SİMGESİ HATASI Yuumi'nin takım arkadaşının seviye simgesi artık Yuumi söz konusu takım arkadaşından ayrıldıktan sonra normale dönüyor.
Zyra
Pasifin Sarmaşık Kamçı'sının yavaşlatma etkisi arttırıldı. W'nun bekleme süresi azaltıldı.
Zyra'nın bitkilerini gübreleyerek güçleri arttırıldı ve bekleme süreleri azaltıldı.
Pasif - Diken Bahçesi
SARMAŞIK KAMÇI YAVAŞLATMASI %25 ⇒ %30
W - Aşırı Büyüme
BEKLEME SÜRESİ 20/18/16/14/12 saniye ⇒ 18/16/14/12/10 saniye
Cehennem Maskesi
Cehennem Maskesi oyunun tüm evrelerinde daha güçlü savunma eşyalarının gölgesinde kalıyor. Benzer eşyalarla yarışabilmesi için saf gücünü arttırmamız gerek.
CAN 350 ⇒ 400
TUZ BUZ ET HASAR ORANI %10 ⇒ %15
TUZ BUZ ET SÜRESİ 4 saniye ⇒ 5 saniye
Kaniçen
Kaniçen bir süredir zayıf durumda ve dövüşçü dizilimlerinde tercih edilmemeye başladı. Sağladığı iyileştirmeyi arttırarak ona şans tanınacaktır.
DOYUMSUZ SALDIRI İYİLEŞTİRMESİ %25 SG (+ eksik canın %8'i) ⇒ %25 SG (+ eksik canın %10'u)
Guinsoo'nun Hiddeti
Guinsoo pek iyi bir noktada değil. Bu yüzden onu erken safhalarda hasarını arttırmak isteyen, isabet etkilerine sahip şampiyonlar için daha hesaplı bir seçenek haline getirimiştir.
BİRLEŞTİRME BEDELİ 1100 Altın ⇒ 900 Altın
Vadiyaran
Vadiyaran'ın yük biriktirme süresi hızlandırıldı ve yükleri tetiklemenin daha fazla yolunu sunarak eşyanın çatışma içindeyken daha tatmin edici olmasını ve beklendiği gibi hissettirmesi sağlanmıştır.
ÇATIŞMADA TETİKLENME Rakip şampiyonlara hasar vermek ⇒ Rakip şampiyonlara hasar vermek ve onlardan hasar almak
HİÇLİK UĞURSUZLUĞU'NUN SANİYE BAŞINA HASAR ARTIŞI %2, en fazla 5 defa birikerek %10 olabilir ⇒ %3, en fazla 3 defa birikerek %9 olabilir
Sürat Coşkusu
Sürat Coşkusu hem koridorda hem de uzun çatışmalarda sağladığı güvenlikten ötürü yüksek beceri düzeylerinde en baskın rünlerden biri. Tüm beceri düzeylerindeki kullanıcılarını dizginlemek için gerekli değişiklikler yapılmıştır. Sürat Coşkusu'na oldukça bağlı olan bazı şampiyonlar var ve yamanın ardından bunları yakından takip edilecek ve gerekli ayarlamalar yapılacaktır.
BEKLEME SÜRESİ 15 saniye ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-10 saniye
İLAVE HAREKET HIZI Yakın dövüşçüler için %40-60 || Menzilliler için %25-40 ⇒ Yakın dövüşçüler için %30-60 || Menzilliler için %15-40
Geçmişten bugüne yama notlarında canavar kesme becerisini son derece önemli hale getirmeye yönelik orman değişiklikleri getirildi. Buradaki en büyük öncelik kampları hızla temizleyerek rakibinizden daha hızlı deneyim kazanmak. Bu, şampiyon havuzunun orman temizleme kabiliyeti en yüksek şampiyonlarla sınırlı olduğu yüksek beceri düzeylerinde daha da belli oluyor. Yani orman belli bir sisteme oturmuş durumda ve geri kaldığınızda aşırı korkutucu bir yer olabiliyor.
Bu sorunu çözmek için kampların ortaya çıkma sürelerini daha esnek hale getirerek orman rotalarındaki çeşitliliğin arttırılması hedeflenmektedir. Ayrıca geri gelme deneyimi mekaniğini iyileştirerek yeniden getirilmiştir. Artık ormancı önemli ölçüde geride kaldığında tetikleniyor ve ona kazanma şansı sunuyor. Amaç geri gelme mekaniğinden faydalanan bir strateji oluşturmak değil, bunun yerine toparlama şansı olmayan ve zorlanan ormancılardan dolayı kazanılması imkânsız görünen oyunların sayısını azaltmaktır.
Orman Kampı Süreleri ve Altını
En hızlı ormancılar bile bir kampı temizledikten hemen sonra yeni bir kampa geçebiliyor. Bu agresif dirilme sürelerindeki asıl amaç, haritada başka bir şeyle ilgilenmek ve orman kampı temizlemeye devam etmek arasında bir seçim yapmayı gerektirmekti ve bu tempo ormancıların erken safhalarda koridorları çok fazla ziyaret etmemesine yol açtı. Sorun iki farklı sonuç doğuruyor; Ormancılar asla canavar kesme görevlerini yerine getirmiş gibi hissetmiyor (sanki oyun onlara kampları yeterince etkili bir şekilde temizleyemediklerini hissettiriyor) ve heyecanlı baskınlar arasındaki süre fazlasıyla açılıyor. Dolayısıyla geçen yıl Sezon Öncesi Dönem'de getirilen kamp süresi değişikliklerini kısmen geri alınmıştır. Ayrıca kamp göstergeleri oyuncuların oynayış tarzlarına daha uygun hale getirilmiştir. Böylece oyuncular sürekli birden fazla yerde olmak zorundaymış gibi hissetmeyecektir.
KAMPLARIN DİRİLME SÜRESİ 2 dakika ⇒ 2 dakika 15 saniye
KAMPLARIN PARLAYAN DİRİLME GÖSTERGESİ Kamp ortaya çıkmadan 15 saniye önce ⇒ Kamp ortaya çıkmadan 10 saniye önce
Geri Gelme Deneyimi
Genelde bir ormancıyı geri düşürmek için takımca çalışarak onun attığı baskınları engellemek, güçlendirmelere erişmesini önlemek ve görüşü kontrol etmek gerekiyor. Rakip ormancının kampları daha hızlı temizlemesi veya karşı orman taktiğini kullanması yeterli olmuyor. Bu, 2 dakikalık agresif dirilme sürelerinden dolayı ortaya çıkan orman rotası kısıtlamalarıyla birleşince geri kalan ormancıların oyun boyunca toparlayamamasına yol açıyor ve bu rolde durumu istikrarlı hale getirmek diğer rollere kıyasla daha zor.
Koridorda bir kule kaybettiğinizde minyon biçerken üssünüze yakınlaşmış oluyorsunuz ve rakipleriniz sizinle savaşmak için haritanın diğer yarısına geçmek zorunda kalıyor. Fakat orman bunun tam tersi şekilde işliyor. Bir kule kaybetmek ormanın ona yakın olan bölümlerini oyunun geri kalanı boyunca çok daha tehlikeli hale getiriyor; çünkü buradaki kampları temizlemek için iç kulenizin ötesine geçmek zorunda kalıyorsunuz.
Yine de çoğu oyuncunun en vahim durumlar dışında bu geri gelme deneyiminden faydalanamayacağını düşünülmektedir. Ayrıca bu yetişme yardımı sadece bir destek. Zorlanan ormancıları sanki hiç geriye düşmemişler gibi güçlü bir hale getirmeyecektir.
DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK Ormancı oyundaki diğer oyuncuların ortalama seviyesinden en az iki seviye gerideyse, büyük ve destansı canavarlardan daha fazla deneyim kazanmaktadır. Bu kamplar ormancının oyundaki oyuncuların ortalama seviyesinin altında olduğu her seviye başına 50 XP daha sağlamaktadır.
Çarp
Ormancı, sihirdar büyüsü olmadan bir hiçtir. Dolayısıyla Çarp'a bazı yaşam kalitesi güçlendirmeleri getirilmiştir. Artık destansı bir canavara yaklaşırken Çarp ipucunu veya güçlendirme çubuğunu kontrol etmeniz gerekmeyecek ve hedefleri daha rahatça alabileceksiniz.
CANAVARLARA VERİLEN ÇARP HASARI Seviyelere bağlı olarak 390-1000 ⇒ 450 Taban Hasar, Çarp görevi tamamlandıktan sonra 900 Hasar
DİZGİNSİZ BÜYÜ KİTABI'YLA DEĞİŞTİRİLMİŞ ÇARP HASARI Çarp hasarı artık sihirdar büyüleri iki defa değiştirildikten sonra artıyor.
YAMPİRİ KALKAN Çarp ve tüm kitle kontrolü etkileri artık hasar vermeden önce Yampiri Yengeç'in kalkanını kırıyor.
Hayatta Kalma
Sezon Öncesi Dönem'de ormancı eşyalarına mutlak sömürü eklemek, ormancılara özel bir yenileme mekaniğini ortadan kaldırarak oyunu netleştirdi. Fakat aynı zamanda kampları hızlı temizleyebilen ormancılara daha fazla avantaj sağladı (örnek: daha az hasar almak) ve onların bu ilaveyi oyun ilerledikçe bir can pili olarak kullanabilmesine yol açtı. Mutlak sömürünün gücünü azaltılırken, Çarp'tan elde edilen sabit yenilenme arttırıldı ve orman kamplarının verdiği hasar genel olarak düşürülmüştür (özellikle de küçük alan etkili kampların). Böylece ormancılar onları anında temizleyemediğinde daha az cezalandırılacaktır.
ORMANCI EŞYALARININ MUTLAK SÖMÜRÜSÜ %10 ⇒ %8
ÇARP'IN AZAMİ CAN İYİLEŞTİRMESİ %10 ⇒ %15
Tüm bunların yanı sıra kapsamlı hedefler doğrultusunda belli orman kamplarında bazı ayarlamalara gidilmiştir. Mutlak sömürüyle elde edilen iyileştirmenin azalmasını dengelemek için orman kamplarının verdiği hasarı azaltmak, orman canavarlarının canını artan Çarp hasarını dengelemek için ayarlamak ve dirilme sürelerinin artmasından ötürü kaybedilen geliri dengelemek için altın değerlerini değiştirmek.
Orman Kampı Saldırı Gücü:
MAVİ GÖZCÜ 1-18. seviyelerde 82-303 ⇒ 1-18. seviyelerde 78-234
KIRMIZI KORKABUK 1-18. seviyelerde 82-303 ⇒ 1-18. seviyelerde 78-234
GROMP 1-18. seviyelerde 80-253 ⇒ 1-18. seviyelerde 78-234
ALACAKURT 1-18. seviyelerde 42-156 ⇒ 1-18. seviyelerde 35-105
KÜÇÜK ALACAKURTLAR 1-18. seviyelerde 16-59 ⇒ 1-18. seviyelerde 10-30
KIZIL KESKİNGAGA 1-18. seviyelerde 20-74 ⇒ 1-18. seviyelerde 20-60
KESKİNGAGALAR 1-18. seviyelerde 13-49 ⇒ 1-18. seviyelerde 10-30
BÜYÜK KAYACIL 1-18. seviyelerde 80-303 ⇒ 1-18. seviyelerde 78-234
ORTA BOY KAYACIL 1-18. seviyelerde 25-93 ⇒ 1-18. seviyelerde 20-60
MİNİK KAYACIL 1-18. seviyelerde 17-63 ⇒ 1-18. seviyelerde 13-39
Orman Kampı Canı:
MAVİ GÖZCÜ 1-18. seviyelerde 1800-3150 ⇒ 1-18. seviyelerde 1850-3238
KIRMIZI KORKABUK 1-18. seviyelerde 1800-3150 ⇒ 1-18. seviyelerde 1850-3238
YAMPİRİ YENGEÇ 1-17. seviyelerde 1000-2066 ⇒ 1-17. seviyelerde 1050-2170
Orman Kampı Altını:
MİNİK KAYACIL 12 Altın ⇒ 13 Altın
ALACAKURT 55 Altın ⇒ 65 Altın
GROMP 85 Altın ⇒ 90 Altın
KIZIL KESKİNGAGA 35 Altın ⇒ 45 Altın
Görsel efekt güncellemeleriyle yeniden karşınızda. Bu seferki seçilmiş kişi, herkesin sevgilisi Hiçlik kuçusu Kog'Maw!
Bu ufak güncellemede amaç, görsel efektlerin genel oynanış belirginliğini iyileştirirken onları ayrıca modern League of Legends standartlarına getirmek. Bu da çalışmaların daha çok isabet alanlarını yeterince iyi yansıtmayan yeteneklere yönelik olacağı anlamına gelmektedir.
Kog'Maw
PASİF - ICATHIA SÜRPRİZİ Patlamanın boyutuna dair kafa karışıklığı ortadan kaldırılmış ve efekt netleştirilmiştir.
NORMAL SALDIRI Yeni atış ve isabet efektleri eklenmiştir.
Q - ÖLÜMÜN SALYALARI Yeni isabet efektleri ve isabet alanını daha iyi temsil eden yeni bir atış eklenmiştir.
W - BİYO-BÜYÜ SALVOSU Kog'Maw'ın Hiçlik'ten geldiğini daha iyi yansıtan yeni efektler eklenmiştir.
E - HİÇLİKTEN SIZAN Yeni isabet efektleri ve isabet alanını daha iyi temsil eden yeni bir atış eklenmiştir.
R - CANLI HAVAN İsabet alanını daha iyi temsil eden yeni efektler eklenmiştir.
Kog'Maw Kostümleri
TEMEL KOG'MAW Karakter dokusu güncellenmiştir.
REN GEYİĞİ KOG'MAW Tüm görsel efektlerine yeni renkler eklenmiştir.
DENİZ CANAVARI KOG'MAW Tüm görsel efektlerine yeni renkler eklenmiştir.
FOSİL KOG'MAW Tüm görsel efektlerine yeni renkler eklenmiştir.
ASLAN DANSÇISI KOG'MAW E'ye özgün yeni bir görsel efekt eklenmiş; R ve Q görsel efektleri güncellenmiştir.
PUG'MAW Tüm görsel efektleri güncellenmiştir.
DİĞER KOG'MAW KOSTÜMLERİ R'si isabet alanını daha doğru gösterecek şekilde güncellenmiştir.
Pyke'ın E - Karanlık Gelgit yeteneğinin görsel efektinin genişliği, isabet alanına daha uygun olacak şekilde güncellenmiştir.
Sinsi Pençe'nin Kum Darbesi etkisinin sadece şampiyonlar üstünde çalışmasına, minyonlar gibi diğer hedeflerin üstünde çalışmamasına yol açan hata giderilmiştir.
Kanlı Kılıç'ın "Şampiyonlara Yönelik Fiziksel Sömürü İyileştirmesi" sayacının, kullanıcının elde ettiği iyileştirmeyi yanlış göstermesine yol açan hata giderilmiştir.
Aurelion Sol'ün Q - Felaket Yıldızı yeteneğinin sersemletmesi ve R - Işığın Sesi yeteneğinin havaya savurması artık 0,25 saniyeye kadar ertelenmeyecektir.
Vadi'nin Alameti ortaya çıktığında artık yanlış yöne bakmayacaktır.
Fizz'in W - Deniztaşı Zıpkın yeteneğiyle minyon biçerken Tanrıça'nın Gözyaşı yükü kazanamamasına yol açan hata giderilmiştir.
Oyuncu Tırpan'ın Hasat etkisinin minyon biçme gereksinimini takım arkadaşının Yadigâr Kalkan'ının Savaş Ganimeti etkisiyle tamamladığında, oyuncu artık Tırpan'dan 350 Altın kazanacaktır.
Yone'nin Q - Ölümcül Çelik yeteneği artık Navori Seribıçağı'nı yalnızca yakın mesafeden etkinleştirmeyecektir.
Navori Seribıçağı, Yasuo E - Atılgan Kılıç ve Q - Çelik Fırtına kombosunu kullandığında artık doğru biçimde tetiklenecektir.
Oyuncunun çantası doluysa ve Totemtaşı almak için ziynetini satarsa, eşya oyuncunun çantası dolu olduğu için altın bedelini düşürmeyecektir.
Yakın dövüşçü şampiyonların Bombardıman Topu'ndan %35 yerine %54 İlave Saldırı Menzili kazanmasına yol açan hata giderilmiştir.
Ölümün Dansı artık Ejderha Sureti'nin yakma hasarı süresini hedeflenenden daha fazla uzatmayacaktır (3 saniye).
Oyuncu ARAM'da Poro Kurabiyesi'ni sattıysa, Fiddlesticks'in Pasif - Zararsız Korkuluk yeteneğinin korkuluklarının oyun boyunca kullanılamamasına yol açan hata giderilmiştir.
Hedefi duvara çok yakınken, Akali'nin E - Çevik Silah yeteneğiyle iki kat hasar vermesine yol açan hata giderilmiştir.
Vladimir W - Kızıl Havuz yeteneği sırasında Zhonya'nın Kumsaati'nin Zamanı Durdur etkisini kullanırsa, yetenek sona erdiğinde Vladimir hedef alınabilir olmayacaktır.
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümler aşağıdaki gibidir;
Mistik Lucian
Mistik Tahm Kench
Mistik Xerath
Mistik Camille
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkler aşağıdaki gibidir;
Mistik Lucian
Mistik Tahm Kench
Mistik Xerath
Mistik Camille
Yukarıda belirtilen kostümleri ve renkleri oyunda detaylı inceleyebilirsiniz.
12 Mayıs 2021, ÇarşambaTüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.
Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.
Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.
Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.
Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.
Copyright © 2011-2025 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.
Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.